Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:31
5 טיפים לבנות חדשות לגמרי על צרכנות

נערות ליווי בנתניה. בלה – חדש! הכי פצצה בת ** בתל אביב ***-******* וואטסאפ. מינדי – חדש! הכי איכותית בת ** בתל אביב ***-*******. פרידא – חדש! הכי עדינה בת ** בתל אביב *** …

כדי ללמוד את היסודות של המקצוע חייבים להיות מחובות רשמיות. בנות צריכות להיראות מרהיבות לצורך משיכת גברים. בערב תוכלו לתקשר עם מספר אינסופי של אורחים. העיקר הוא לגרום לו להתייחס לגברת עם משקה. ככל שהמבקר מבלה יותר, כך צרכן ההכנסה גבוה יותר.

היכן אתה יכול לעבוד על צרכים?

ברוסיה בנות מוזמנות למועדוני לילה יוקרתיים. בברים, לעיתים רחוקות אתה יכול לפגוש צרכן, מכיוון שמוסדות כאלה מגיעים לחברים כאלה. אבל גברים בודדים לעתים קרובות נתקלים במועדון, להוטים למכרים עם זר יפהפה.

נערות ליווי בנתניה. הזמן נערת ליווי מפנקת לבילוי לוהט - במחיר זול מתמיד וב-***% דיסקרטיות. הפנטזיה הרטובה שלך - עכשיו במרחק שיחת טלפון קטנה !

באמריקה, מודלים של צרכנות מוזמנים לעבוד בברים. אך יחד עם זאת, הכישרון של הרקדנית מוערך. לעתים קרובות מפריע לאחר המופע יורד לאולם ומקדם גברים על משקאות יקרים. בנות בארצות הברית מרוויחות על ידי צרכנות מ -150 דולר למשמרת.

דרום קוריאה וסין - כיוונים פופולריים. שם, נשים לצרכן מוזמנות לברים קריוקי. יצטרך לשיר באמת עם אורחים ולשפוך משקאות. במוסדות אסייתיים כללים קפדניים. המראה של הדוגמנית חשובים, כך שלא כל רוסי יתקבל לעבודה על ידי כל רוסי.

לא קשה לעבוד על צריכה אם אתה עוקב אחר כללי המעביד. דגמים מנוסים מחולקים על ידי עצות עם בנות חדשות לגמרי:

  • אל תשתה הרבה אלכוהול בעבודה;
  • להקשיב ולא להפריע;
  • שינן עובדות על אורחים קבועים;
  • אל תתקשרו עם לקוחות יותר מ -15 דקות אם הם לא קונים משקה;
  • אל תיכנס למערכות יחסים אינטימיות עם מבקרים.

אולגה- נערת ליווי בת ** במרכז. רוסיה עדינה התיירת הכי חושנית תעביר איתך שעה או שעתיים של מסאג חם ומשחרר.אוקראינית מפנקת ברמה שלא היתה עוד בישראל…. ***-*******. נתניה.

אלכוהול ישפוך נהר

אלכוהול - המוצר העיקרי בברים רבים ומועדוני לילה. זה טוב כאשר המעסיק אוסר על צריכת אלכוהול. במקרה זה, תפריט נפרד מסופק לבנות. האורחים מזמינים לעצמם משקאות חזקים, והדוגמנית שותה מיץ או קוקטיילים לא אלכוהוליים.

כמה כסף מפליג... מוסקבה ומותרות ...

אך לא לכל המפעלים אכפת מבריאות העובדים. לכן אתה צריך לצאת לבד. אם אתה שותה עם מבקרים כל יום, הכבד בהחלט לא יגיד "תודה". בנוסף צריכה מוגזמת של משקאות חזקים משפיעה על מצב העור, שיער. איך לא לשתות עם אורח ובו בזמן להניע אותו לקנות קוקטיילים חדשים?

אתה צריך להסכים מייד עם המלצר והברמן. רק לקוח משלם עבור קוקטייל אלכוהולי, אבל הם מביאים לילדה כוס בה אין אלכוהול. כמובן שתצטרך להציג אדם מדבר עליז. כישורי משחק יעזרו להיראות מעט שיכורים.

כללי תקשורת צריכתית נערות ליווי בנתניה

גברים מתוודעים לדגמים להעלות את הליבידו שלהם. אם בן שיח עצוב, קודר, אז לא תרצו להתייחס אליו עם משקאות מהבר. מחמאה בצורת קוקטייל היא ממש נשים צעירות מרהיבות.

"דילולים" מנוסים ממליצים לא לבזבז זמן על גברים חמדנים. אם גבר לא קונה קוקטייל תוך 15-17 דקות לאחר הפגישה, אין טעם להמשיך את השיחה. סביר להניח שהוא אידיוט או יודע שהוא היה צרכן, ולכן הוא לא ממהר להתייחס לזר.

נושאים לשיחה לא צריכים להתאמץ: תחביבים, עבודה, מנוחה, מכוניות. עדיף לא לשאול על המשפחה. נושאים כמו דת ופוליטיקה נחשבים לא מוצלחים. אם אורח המוסד מחליט להתוודות, עליך להקשיב. העיקר לא לשכוח לרמוז שהשיחה טובה יותר אם יש אלכוהול וחטיף על השולחן.

אם גבר מגיע באופן קבוע למועדון ומתקשר עם ילדה, אתה צריך לזכור את העובדות מחייו. זה יהיה נעים אם הילדה שואלת כיצד עבר דיג או פגישה חשובה בשיחה הבאה מאחורי כוס הקוקטייל.

Просмотров: 237 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar