Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

23:33
איך מוסקבה שינתה את חיי?

אני אוהב את עמיתים שלי, סיום הלימודים מבית הספר רצה על הנסיך העשיר, ההצעה הכספית, את החיים הנפלאים. בהתחלה, הגורל לא נתן לי את זה כי גרתי בכפר קטן, באלפי קילומטרים מהבירה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי אפילו בילדות, הייתי מרוצה מהכל, היו לי את כל הדברים והצעצועים הדרושים עבור המבקרים. ללא ספק, יש לציין כי עם הגיל, התחלתי להבין כי יפה ובטוחה לי את הילדה בכפר רע שלנו לא מקום. מגיל 15, לבסוף היו לי מחשבות ללכת לבגרות, אבל כך לומר שהוא צריך להשיג את תעודת בית הספר שלו ולקבל אישור מההורים.

המילים שלי התחילו לבסוף להשתנות ב -18, כשהייתי זכאית לתפיסת העולם שלי, יכולה גם לארגן את חיי ללא עזרה של אחרים, כדי לקבל הורים בלבד. לא עשיתי את זה, שים את זה מעט, תסתכל על העיר הגדולה ביותר כי זה כבר הבין כי, כפי שזה היה עשיר וחיים נפלאים יכול להיות רק במוסקבה. באופן ספציפי יותר, בניתי את כל התוכניות שלי. אני חלק מהאישיות הקיצונית, כי אפילו לא עשיתי, כמו שכולם אומרים, לא אימה כשעברתי בעיר לא ידועה לגמרי ועיר גדולה. אולי תמיד התחרתי בי כדי לדבר, אולי עדיין לא מילאתי, אבל מה שאני הולך, אבל עשיתי את זה.

האגדה שלי על סיכוי במוסקבה

כשעברתי לבירה, לא הייתי צריך לעבוד בשבילי, רק רציתי לספר איך להיכנס לאוניברסיטה טובה, כי היה לי מספיק מצוין בשנות הידע. אין לי זמן לעשות, מצאתי את האתר "עיסוי", אשר הציע משרות רבות מאוד עבור נערות צעירות ללא חינוך. על ידי בחינה בזהירות על ידי קריאת כמה מבקרי ביקורת, הבנתי שזה היה הגאולה שלי. לא התנודדתי שנייה כי הסוכנות ואני יכול לעבוד שם עבור התשלום הגבוה ביותר. לא לכל אחד, עבדתי בתחום הפנאי האליטה. באופן ספציפי, כפי שאנו מבטאים זאת, העבודה שילם מאוד עבור נשים במוסקבה מבוטח, בסוף, משנה את חיי.

עד אותו רגע, אני זוכר את לקוח ה- VIP הראשון שלי, כי יש צורך ללוות את הפגישה במסעדה, יצירת רקע נפלא. יש לציין כי לא הייתי אימה, אני יודע איך לסמוך על אנשים. באופן ספציפי יותר, לקוח זה הפך להיות התחלה נחמד עבור הצמיחה הקריירה שלי. יש לציין כי כמעט כמה שבועות, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומרים, עבודה דומה, אני יכול גם לאפשר לי למחוק דירה נוחה ומודרנית לחיי. שים לב שלא ראיתי את עצמי איך ההרגלים של מוסקווה התחילו להראות לי אותי, התחלתי לקחת דברים יקרים, בפעם הראשונה, לבסוף לבקר בסדקים, טיפולי ספא, שלא יכלו לחלום גם כן. באופן כללי, החודש הראשון של חיי בבירה גנב במהירות רבה וביעילות. נערות ליווי בחיפה

אני עובד בשקט מאוד באותה עת. משהו, תודה לך על העבודה הזאת, I:

  • מצאתי את חיי במוסקבה.
  • יש לי הכנסה יציבה הגבוהה ביותר.
  • הכירו אנשים בעלי השפעה.
  • אני יכול לנסוע.
  • אני מתכנן לרכוש את הבית שלך.
  • אני מאה אחוז בצד שמאל מרוצה, כפי שרבים מאיתנו נבחרים כל הזמן, אני לא מתחרט על כל הזמן על מה שאני עוזב את עצמך, איך בית האבוריג'יני עבר, כי רובנו יש לומר, עיר גדולה כי יש במימון רק כמה שבועות של החיים. הגורל אוהב אותי כי זה העניק במהירות עבודה שממנו אני מקבל, איך להתבטא, כסף קבוע, הנאה תקשורת נעימה. באופן ספציפי מה שמצאתי.

    אף אחד לא אמר לי שזה היה רק ​​עבודה בתחום הפנאי שבסופו של דבר משנה את גורל הצעירים. אבל, כי יש לי ניסיון נחמד, אני רק רוצה להודיע ​​לכל המבוגרים, נשים יפות וסקסיות כדי לצרף את החיים שלך עם האזור הזה, בלי להיות מפחד, באופן כללי, כדי להראות יופי. תאמין לי, כל זה באמת מסוגל לומר זאת כדי לשנות את החיים שלך, לתת, איך רובנו משמשים לדבר, אגדה אמיתית, מהמקום שבו הוא פשוט לא יכול להקדיש. אני שמח כי רגע גדול פגש הצעה כל כך נפלאה וצמוד לרוז שלי עם קוק יהיה מוסקווה ועם האופן שבו היינו רגילים לדבר על פנאי. גם אתה, ייוולד, העיקר להאמין היופי שלך ואת הכוח שלנו.

    Просмотров: 126 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar