Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:05
בור של סקס באמת תורם לירידה במשקל, או שזה מיתוס שהמציא גברים?

רוב הנשים פשוט לחתוך לרעוד על חדר כושר ו workouts מתיש, אבל עם כל זה לרדת במשקל. ורוב החבר'ה היו רוצים כמה שניתן כדי להזיקר עם קומה יפה. מה עם העובדה שאתה יכול לקחת סקס ולרוח קלוריות?

התוכן של המאמר

1 מה קורה לגבר במהלך איך הוא יש סקס? 2 מה עדיין מינוס של סקס? 3 עובדות תשומת לב הגון 4 כל כך יעיל יותר, אימון במסדרון או במיטה במיטה?

כיף לדמיין כי כל השערות האלה המציאו גברים, בדיוק ככל האפשר כדי לקיים יחסי מין. אבל, למגרין, או למרבה המזל, זה נכון. בהחלט, לא? סקס, כמובן, לא משנה את 4 שעות שעתיים, אבל קלוריות מטריד בדיוק. בממוצע, העוסקת בסוציה במשך שעה, אדם יכול להתקיים בערך מאתיים קלוריות. כך שזה היה בבירור, במושב אימונים רווי בזמן, אפשר לשרוף כ -600 קלוריות, ואת היום של היום האנושי הוא 1800-2500. אבל כל אורגזמה האהובה מבלה הרבה יותר קלוריות, כארבע מאות לשעה. אבל, כדי סגרן גדול, בממוצע הוא ימשיך רק חמש עשרה שניות.

אם מישהו לפני כן הפעם לא מאמין כי סקס מאפשר ירידה במשקל, זה מאוד עמוק טוֹעֶה. כדי לוודא כי האמת של העובדה שנאמר נדרשת, אתה צריך להבין איך ספציפית הגוף עובד במהלך socia.

מה קורה לאדם במהלך איך הוא יש סקס?אני

בְּמַהֲלָך אדם באדם מפתחת הורמון בסיסי מאוד - טסטוסטרון. באופן ספציפי, זה עוזר היווצרות של בד שרירי. כי דברים שאיבה לחלוטין יכול להיות. הם גם למדו כי מספר השקיע קלוריות הן באמת תלוי במשקל האדם. יותר משקל, כך הוא יותר squabless. בנוסף, תנוחות בדיוק להשפיע על קלוריות. הקשה יותר תנוחה, עלויות נוספות היוו.

הוא קופץ כמאה יריות לדקה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה לפעילות בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי בתורו, eSquiten הוא לא יותר מאשר שותף מלווה באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד.

האדם מתחיל לנשום סביב 2-3 פעמים לעתים קרובות יותר מהרגיל. ברגע זה מתחיל הורמון נוסף להתבלט - קורטיזון. עם זה, חילופי חומרים מתחיל לעבוד יותר. וזה גורם בסיסי מאוד כאשר ירידה במשקל. טוב יותר שהאדם פותח מטבוליזם, כך הוא יכול לצרוך קלוריות ביום.

פליטת אדרנלין היא גם על תהליך זה בנוסף. כדי להשיג תוצאות כאלה במסדרון, אתה צריך לרוץ סביב קילומטר 1. ברור חישובים ועובדות על כמה קלוריות נשרפות במהלך סקס לקרוא כאן.

כבר מתוך הנתונים עובדות יכולות להיות משוכנעות כי בדרך זו או אחרת מדגים להרזיה, אבל, כדי chagrin, הכל לא כל כך פשוט, שכן בכל מקום יש שלך כּוֹחַ.

מהו מינוס של סקס?2

רוב אנשים יכולים להזיז את המוח כי סקס הוא תחליף יפה של חדר הכושר, אבל ב יש לו גם מינוס משלה. לדוגמה, מעשה מיני אחד שולל אדם הנורמה של אבץ יומי, אשר מסייעת לגוף להתאושש. עובדה זו עשויה להשתתפות להשפיע על בריאות האדם. כי אם אדם מחליט פתאום לשנות חדר כושר לקרקעות קבועות, אז יש צורך לשיר ויטמינים או כלול בחדיפת הדיאטה היומיומית שלך, במיוחד הם עוזרים לאידיאל לחזור הנורמה של אבץ.

דקות נוספות, אשר יכולות להשפיע לרעה על הבריאות הגופנית והנפשית של אדם - אורך חיים של חיי מין. רבים עשויים לקחת משותף, כפי שהם מאמינים כי אין דבר מגעיל. זה לא נכון. עודף מינית, כמו גם את oversupply של שיעורים, מוביל את הדלדול של מערכת העצבים, האדם נעשה עצבני יותר. נערות ליווי בתל אביב

כמו כן, מופחת ביצועים. לכן, אין צורך להתעלל או אימון חרוץ בגימנסיה או חיי מין פעילים מאוד.

עובדי תשומת לב הגונים 3

חוויה, שנערך באלפיים שנה שלוש עשרה עצרן מדענים לחשב את צריכת הקלוריות בזמן חוק מיני.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. פשוט להזמין Esquiten, איזו עמדה יקצה ויהפוך חברה מצוינת.

זה השתתף אנשים זקנים צעירים מ 20-25 שנים. למגרין, רק 20 מהם נחקר הטרוסקסואלי פרה. אבל המדענים הצליחו לעשות קצת מסקנה. מה הם ב בא? התוצאות הראו כי לרגע של הזדווגות של אדם היה מבוזבז על ידי ארבעה קלוריות, גבירותיי - שלושה קק"ל. התוצאה תתקבל כחצי שנה, כמו בחדר הכושר של אותו אפקט, ניתן יהיה להגיע רק לאחר חודש של קנאי כיתות. אם אדם רודף מטרה זו, הוא צריך לקיים יחסי מין במשך הלילה, כך שהגוף נח, וטסטוסטרון, בדיבור, השרירים.בנוסף לפיתוח של טסטוסטרון, הדופק עולה.

אז כל אותם בצורה יעילה יותר, אימון במסדרון או במיטה במיטה?4

אולי האהבה היא לא כל כך הרבה המשפיעים על דמותו של אדם, איך להתאמן במסדרון, אבל בהחלט בהחלט הרבה יותר נעים. וזה ברור כי אתה צריך לפתור את כולם: ללכת לאולם או לקיים יחסי מין.

אבל אתה צריך לשמור בראש שלי, כי ללא שיווי משקל הנורמה קלוריות מחושב נכון, אדם לא יוכל לרדת במשקל כמו 80% של ירידה במשקל עושה ארוחות, אבל רק 20% - אימון. אבל סקס מאפשר ירידה במשקל, כמו לפחות איזה ביטוי אחר של פעילות גופנית. כמו שאומרים, הכל בסדר במתינות.

Просмотров: 7817 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar