Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

13:48
Eotophobia: איך לא לזיין סקס ולהתחיל את החיים החדשים ביותר

סקס לא תמיד רחוק הקשורים ברגשות נעימים. אנשים אפילו עם מחשבה על זה יכול רגשות מגעילים מופיעים או אפילו פאניקה. למה כל כך קורה?

התוכן של המאמר

1 מה הבעיה 2 כפי שמניפיות 3 משימות שורש 4 פיתוח מנטלי של פיתוח אנומליה 5 שאלה בצד הפיזיולוגי 6 משימות הקשורות לאסתטיקה 7 ההשפעה של תכונות תרבותיות 8 מה לעשות

בדרך כלל אדם מרגיש פחד של סקס כאשר הוא צריך לקרות ראשון. וזה מרגיש מוצדק לא ידוע. אחרי אדם "נכנס למצב", אימה הולך. לאחר שאותו קרבה אינטימית מתחילה להיות נתפסת כמקור מוכר הנאה.

אבל פחד ממין - תופעה נפוצה מאוד בעיצומו של אנשים מכל הגילאים. כולל אלה, למי אין בעיות ברורות עם האטרקטיביות והרצפה הפוכה. זֶה התופעה נקראת eotophobia. אוגניה נאזימובה, גינקולוג מיילד הסכים לספר על המורכבות של פוביה זו, ומה זה מוצדק.

מה הבעיה

Eotophobia הוא חשש מקרבה מינית וכל מה שקשור אליו. עד מהרה מאמינים כי פוביה זו היא לחשוש ממין. אבל הזוועה שוכנת עם אדם עם כל מגע פיזי שיש סטרקט רומנטי.כדי provking גורמים גם כוללים סוגים שונים של גינקולוגית ו אורולוגית פָּתוֹלוֹגִיָה. הם גם יכולים לגרום לכאב כאשר סקס. עם סוג כזה מאן מחלות לחלוטין לא מרגיש אורגזמה, אבל רק ייסורים. מבט ביסודו על בריאותו, כך שבעיות כאלה לא מופיעות.

כפי שמוצג את עצמו

אבל פיתוח ארטופוביה יכולה לקדם ולפחות רקע מבוטא.כשמדובר "סיבות פחות בלויות", אתה יכול להדגיש הורים כמו גורם מעורר. של המטרות הטובות (להגן מפני ההריון המוקדם), אבותיהם מעוררים את ילדיהם כי מין - כיבוש וולגרי ומגעיל, קשיים קשיים. הם אומרים שרק אנשים "נמוכים" מוחלים מתהליך כזה.

פתולוגיה זו יכולה להיות נצפתה בשני המינים עם גדול או האינטנסיביות הקטנה ביותר.

בישראל, יש מקום חזק של דעות קדומות, אם המילה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מודעים, למעשה כי ליסר מלווה רק את הלקוח במקרה, מחזיק את השיחה ואת ליווי אישה VIP בכיתה הופך סימן של המצב.

אבל זה אישר כי הגברות רגישים יותר "להרים" Eotophobia.

המדע נחגג ארבעה סוגים של הפרות בהטלת סקסית: כאשר אדם לא מרגיש אטרקציה פיזית כאשר מנגנון החניכה הוא נסער בגוף כאשר יש תקלות מסוימות בהשגת אורגזמה כאשר יש פתולוגיה של אורוגנאי מערכות מלוות כאב, שריפה, יובש וגירוד.

בעיה שורש 3

אנומליה מתעוררת אולי למספר נסיבות שונות. לדוגמה, אם אדם הפך לכל ראייה אלימות מוזרה או היתה רגישה אליו. אמנם, זה תנאים מוקדמים מאוד משמעותיים, אשר לעתים קרובות מופיעים עם הלם פסיכולוגי דומה. Dulling צורך זה נחשב אֲנוֹמַלִיָה.Eotophobia מבוסס ליד היציאה. לעתים קרובות אדם מרגיש פירוק, לא אוהב. אבל לעתים קרובות סצינות מצעים או מפלרטטת יכולות לכלול כישלונות פיזיים: נשימה יכולה צום עשוי לחזק את הזעה, אדם מרגיש מחלה כללית ו דִכָּאוֹן.

עולדות נפשית של פיתוח אנומלי 4

ו "ראוי" צריך לעשות אהבה בשל החוב של הרחבה. הגינקולוג טוען שהאבות אינם משלמים תשומת לב הגונים למין. בגלל זה, הילדים שלהם לא יכולים לקחת כראוי את תהליך של גופי היתוך.

חשוב מאוד 1st ניסיון סקסי בהיווצרות העסק שלהם לתהליך של חמלה בכלל. עוד זה יכול להשפיע על האשים העולמי הנשי. אם סקס היה צורה גסה ואלימה, היא תיצור תפיסה מעוותתו כללי.

שאלה בצד הפיזיולוגי 5

גבירותיי מתוך בעלות רקע הורמונלי רעוע. לפחות מה משדר או פגמים כמה הורמון לתלות תוצאות קשות. אז, עם אנדרוגנים מופחתים, יפה מגדר חלקית או רצון נעדר למדי לעשות אהבה. והנה חוסר אסטרוגן גורם ליובש של הנרתיק, רגשות מגעילים במהלך חדירה של הפין.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, אשר מתכוונים להסתכל בהצלחה בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם גברת בהירה. הכנסה זו מספיקה לחלוטין לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

בשל כאב ואי נוחות מפתחת גועל מִין.

האדם חווה מגעיל למראה כל התכונות המיניות או הקלעים: פשתן בדוגמת, זוגות מפלרטטת, מחמאות של ערעור פיזי.זה נראה שם, Eotophobia הוא סטייה. אחרי הכל, את הפונקציה של המשך סוג של אבולוציוני מוּצדָק. קיום יחסי מין, אם ליהנות גם עבור הרבייה הם צורך אינטגרלי של אדם.

הקשורים בעבר עם אסתטיקה 6

נשים רבות נבדקות קומפלקסים על התלבושת שלהם. בפרט, זה נוגע איברי המין שלהם איברים. מראה מיני חיצוני, גודל הדגדגן יכול לייצר פרנואיד תכונות. גבירותי מתחילים להימנע מכל מיני קרבה בגלל הפחד נראה מכוערים במקומות נפרדים. כדי לעשות זאת, לנקוט כירורגי הפרעה או לעזור לפסיכולוג. כאשר סרק יכול לפתח Eotophobia.

ההשפעה של היבטים תרבותיים 7

בתרבות כל מדינה יש גישה אישית למין. מציאת ב סביבה תרבותית נוספת, לומדת ניואנסים רבים של חינוך מין באחרים מדינות, אדם יכול לפלוט רעיון בר קיימא של סקס. הֶבדֵל מצבי רוח דיכאוניים ניתן ליצור. Eotophobia מפתחת ב כתגובת מגן של מערכת העצבים האנושית. נערות ליווי בתל אביב tkescorts.com

מה לעשות

אנומליה זו מתפתח בשל כל סיבות מלחיצות. במקרה זה כדי לצאת זה מרגיש את הריפוי טיפול מאוד מוסמך פְּסִיכוֹאֲנָלִיטִיקָן. לכוון ביסודו של התוצאה, ולא על מהירות הריפוי. שחזור יבקש הרבה זמן וכוח, אבל זה שווה את זה. לאחר מכן אדם יוכל לחיות חיים רגילים, לשמוח קרבה אינטימית לאהוב איש.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

ללא עזרה של אחרים, זה לא סביר להתמודד עם eotophobia. לעתים קרובות שורש המשימה היא מורכבת שלם של נסיבות, כדי להסיר כי ללא עזרה של מומחה מוסמך רק לא מציאותי. כי אם אתה מפחד ממין ובכל דרך להימנע ממנו, סוג אומץ להתייעץ עם סקסולוג. הרופא המוסמך יעזור ללמוד את הסיבה לקושי - רבים אינם מבינים מה האוטופוביה מחובר. כאשר ההדק ידוע, יש צורך לעבוד על חיסול שלה. בשביל זה, ישנם טכניקות פסיכותרפיות שונות - לחלוטין לא מסוכנים ואכן יעיל.

Просмотров: 13795 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar