Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

19:57
למה נשים כמו סקס אחורי- ternary?

אל המין האחורי באמצע הנשים. מישהו מתרגל אותו רק מעת לעת כמו קידום עבור האיש שלו. מישהו ניסה פעם אחת ונשבע לעצמו שזה לא יקרה שוב. ובכן, מישהו באמת אהוב על ידי סוג זה של קרבה.

התוכן של המאמר

1 למה גבירותיי מעריץ אנאלי? 2 מהם המחקר והפיזיולוגיה

האם יש תנאים מוקדמים ולמה היכולת לקבל הנאה אמיתית מאל אנאלי תלוי? מהו סוד האורגזמה האחורית? הבנתי ומוכנים לחלוק את התשובות איתך.

למה נשים מעריץ אנאלי?אני

כל דבר באנטומיה.

כמובן, כל הגברות שונות לחלוטין, כמו גופם. אז שנקרא הרגליים קליטוריס יש גם אורכים שונים, ומישהו הם די הרבה זמן. חלק זה של הדגדגן יכול להיות ממוקם מאקר כזה, אשר לוקח את פי הטבעת. בעניין זה, במהלך החדירה האחורית, זה יהיה מגורה.

כמה טוב ברור לנו (יש לנו תקוות, וגם לך) באופן ספציפי, הדגדגן הוא המפתח לאורגזמה החזקה ביותר, אשר מסוגל לנשים. זהו האזור הרגיש הקלה ביותר בגוף הנשי. זה הגיוני כי אלה נשים, אשר הדגדגן הוא מגורה במהלך המין האחורי, לקבל תענוג גדול מזה.

סקס ללא סיכון להיכנס להריון.

זו אולי אחת הנסיבות העיקריות שבו כמה זוגות התאמן אנאלי. אין צורך להבהיר שום דבר - היכולת להעלות על הדעת כתוצאה של סקס האחורי למעשה על אפס. ולמעשה, כולם, ובמיוחד 94%, נבדק אורגזמה. זה סיכוי מרשים למדי עבור אלה שלא יכולים להשיג את זה. ועם כל זה אורגזמות האחורי הם רוויים יותר. זה קורה כמו פי הטבעת יש הרבה קצות עצב רגיש, שחלקם קשורים לאברי המין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

אז Makar יכול להציל את הבתולים הנרתיק.

למרות העובדה כי הרעיון של התמימות הנשית כבר זמן רב מיושן, עבור כמה נשים נוכחות של הבתולים, למשל, לפני הנישואין עדיין משהו בסיסי. לא מעז לגנות אותם: כולם חופשיים להחליט, כמו במיוחד, הוא רוצה חיי המין שלו.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים משגשגים, אלה המבקשים לטובה נראה בחגיגה, הליכה ישירות על יד עם בחורה בהירה. רווח זה מספיק, אז כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

בוא נגיד במקרה זה, סקס אחורי הוא מועמד טוב.

רגישות פי הטבעת.

סביב הטבעות האחוריות (הכניסה ל- Anus) הניחו מספר בלתי מוגבל של קצות עצב - אפילו יותר מאשר בנרתיק. זה מאפשר עם סיכה מספיק הכנה נכונה לחוות רגשות קלוריטיים יותר מאשר מ מין נרתיקי. מסיבה זו, נשים רבות כמו תחושה המתרחשת כאשר הישבן מתפשטים.

מטבע הדברים, במקרה זה יש צד הפוך: קירות פי הטבעת עדיין דקים ופגיעים מהרקמות של הטעם. אבל, כפי שכבר קראנו, זה שווה ביסודיות להתכונן למין האחורי. Rimming, חומרי סיכה ותקשורת ללא שינוי עם שותף יעשה את התהליך הזה בלתי נשכח.

זוהי מגרש פורנו מוקצה.

כולם נראים וידאו למבוגרים, והיא מציפה כי הם משפיעים עלינו ועל תפיסת המין שלנו. גם אם אנחנו לא מבינים את זה. אתה יכול לראות כי מגרש פורנו עם סקס אחורי למדי נמצא לעתים קרובות. למעשה, לעתים קרובות יותר מאשר בחיים. זה טפסים אנשים - כלומר, הגברות הן הרעיון שהם צריכים לתרגל אנאלי לעתים קרובות.

אלמנט טאבו.

Phenommally, אבל עם מספר בלתי מוגבל של פורנו וידאו עם מין אחורי מטרה עבור עצמו סוג זה של אינטראקציה אינטימית עדיין tabulated בחברה. זה לא נהוג לקרוא עליו, ועל זה יש מספר עצום של סטריאוטיפים ואגדות.

זה מוסיף perchout הנאה אחורית. מסכים - תחושה שמשהו מסקרן ואסור באמת קורה בחדר השינה שלך, באמת מתברר.

זה יכול להיות השיטה היחידה כדי לקבל אורגזמה.

כמה נשים סוף רק מן החדירה האחורית. שוב, כל העניין באנטומיה ובמאפיינים האישיים של הגוף. אמנם עבור אורגזמה נרתיקית, אתה צריך גירוי ארוך ורווי, במקרה של סקס האחורי, בדרך כלל, הכל קורה עוד יותר - בשל אלה קצות העצבים.

נשים רבות כמו תחושה של צפוף, אשר נמצא במין האחורי. מאז הקירות של פי הטבעת לא כל כך אלסטי, כמו sutrice של הנרתיק, החבר המיני קשה יותר לשרוד פנימה, וזה עושה מגוון מיוחד של רגשות.

אז אתה יכול לקבל הנאה עשירה יותר.

כמה נשים מתפללות שהאורגזמה האחורית שונה מהנרתיק וכישלם לעובדה שהיא אינה מתרכזת באותו אזור, ומלחמות כל הגוף לחלוטין. זה נראה כמו גל חזק של הנאה לספוג.

מין אחורי מטרה משלב הנאה וכאב.

אנשים רבים כמו סוגים מסוימים של כאב, ואין שום דבר יוצא דופן. מישהו נוהג רגשות כואבים במהלך יחסי מין. את החדירה האחורית יתרות על סף הכאב וההנאה, כי הגברות נוטה למזוכיזם הן ממנו באקסטזה.

מהם הפיזיולוגיה של המחקר והנשים

מחקר שנערך לאחרונה שנערך בארצות הברית הראו כי 31% מהגברות הנסקרות במהלך יחסי המין האחרונה שלהם היו מעורבים במין אחורי. למעשה, אבל לא מאה אחוז! אם הזרע איכשהו נופל לתוך הנרתיק, דוגמה, כאשר נעים מאל אנאלי לחדירה נרתיקית - התפיסה עדיין יכולה לקרות. לכן, זכור: אמצעי מניעה יש צורך.בנוסף, הסיכון של זיהום של STDs עם חדירה אחורית מטבע הוא אפילו גבוה יותר מאשר עם סקס נרתיקי. אז בפעם הבאה, כאשר אתה מחליט לאפשר השותף שלך לשחק עם התחת שלך, לא להיות עצלן לתפוס את הקונדום מן השולחן המיטה.

וזה לא הכל! סקס ההכנסות מאפשר לך להגיע 2 נקודות עיקריות האחריות לאורגזמה: G ו- A (טריגר הוק של אורגזמה "הרחם הנלהב ביותר). שניהם ממוקמים לאורך הקיר של הנרתיק, אבל הם יכולים להיות מעורבים בעקיפין במהלך החדירה האחורית ולקבל אורגזמה חזקה למיקאר כזה. גירוי נאות של נקודות אלה מוביל "שפיכה נקבה".

כדי להוכיח כי הבנות עדיין כמו סקס אחורי, נוכל לראות את הציטוטים הבאים לקוחים מסקר שנערך במהלך המחקר:

"אני אוהב את זה. אם אני עוסק במין אחורי תכליתי, אני חווה אורגזמה.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי בתורו אסקינט הוא לא יותר מאשר ללוות את השותף באירוע, ממשיך לדבר וללוות אישה בכיתה VIP הוא סימן של מעמד.

ואני לא רואה בכיבוש על ידי גוסזורנה - זה בשבילי מין מיסיונרי מסתורי. הגוף שלי אוהב את זה. "סקס אנאלי נראה לי עשיר יותר ומפעיל את כל קצות העצבים שלי גורם הנאה. הודות לו, אני מרגישה קרובה יותר לשותף שלי, ובמקביל אני מרגישה שאני מושכת אותו לתוך עצמי, סופגת אותו. אם אני עוסק במין אחורי תכליתי, ואז קל יותר להגיע לאורגזמה דרך החדירה האחורית מאשר דרך הנרתיק. האופי האסור של המין האחורי גם מרגש. אני אוהב לחשוף את השותף ולהביע את עצמי במין עם מאקר כזה, ואני מאמין שזה באמת נהדר ומעורר השראה. המין האחורי נראה לי סקסית ודקדנטית ". "זה נראה כמו חדירה נרתיקית, אבל קצת יותר טוב ... אני אוהב את זה. תחושה כזו שאתה בדרך כלשהי בעולם אחר. ללא שם:! כזה תחושה שעיסוי עושה בשבילך. וזה נחמד מאוד ".

באופן טבעי, הוא מקצה ביסודו כי לא הרבה נשים כמו סקס אחורי. למען האמת, חלק מן הנשים הנסקרות הודו כי הניסיון הזה היה עבור הכואב שלהם מביך. אז מקאר, זה לא תמיד לספק. אבל חלקית הסיבה לכך יכולה להיות קשורה איכשהו לעובדה כי נשים רבות שניסו את המין האחורי, סבל כי חוויה זו לא מתוכננת והם לא השתמשו חומר סיכה.

בניגוד לנרתיק, הטבעת אינה סיכה עצמית - כתוצאה מכך, את המין האחורי ללא עזרה של כמה חומרי סיכה מלאכותיים עלולה לגרום לאי-נוחות ולהוביל לקרע של פי הטבעת.

כי הסוד העיקרי של הנאה אחורית מין - סיכה. ואלה שעושים הכל נכון ומשתמש בכמות מספקת שלה, באמת יכול להשיג קודקודים של אושר.

Просмотров: 221 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar