Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

19:06
ריקוד חשפנות

מועדון חשפנות הוא מקום, בדרך כלל ליד כביש מהיר, שבו לקוחות משלמים כדי לראות מבצע אחד או יותר מתפשט באמצעות חשפנות, ריקודים ספונטניים ולעיתים ריקודים אישיים יותר.

מועדון חשפנות עשוי להיות בבעלות פרטית או להיות מופעל כזכיין. מועדוני חשפנות מאמצים בדרך כלל סגנון של מועדון לילה או בר ומנצלים את מיקומם כדי למשוך לקוחות.

הספקים העיקריים של בידור למבוגרים במועדונים אלה הם רקדניות שמשעשעות על ידי ביצוע אקטים מיניים, כגון ריקודים לפטרונים על הרצפה וריקודים על עמוד עבור הקרובים לבמה, כשהם לובשים מעט בגדים.

מה שמכונה "האמנות והספרות של חשפנות" מובן בצורה שונה מאוד בארה"ב ובאירופה.

הקנטת רצועה היא צורה של בידור בסגנון זאב ערבות שמקורה באופן סאטירי מהמונח הצרפתי "déshabillage" שפירושו להתפשט או להתפשט. יצירות ראווה רוקדות, סקסיות ומפתות של נשים צעירות שנופלות מבגדיהן, בדרך כלל על עמוד ובמבט ראשון. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Nes-Ziona.php

סטריפטיז מבוצעות על הבמה על ידי עובדות מין מקצועיות המספקות עירום מלא במקומות ציבוריים. מופעים אלו הם בדרך כלל מפורשים יותר מסוגים אחרים של מופעים ארוטיים, כולל פעולות כמו ריקוד לאק ומועדוני חשפנות. לפעמים המבצעים חושפים רק חלק מהאנטומיה של האישה (למשל, מאפים, מחרוזת ג'י), גורמים לחלקים מגופה להיעלם (כמו במסכות אכילת אש או הרמקס) או מתכסים בכסף או בחפצים אחרים - חושפים שההצלחה הגיעה במחיר גבולות בין אמנים לפטרונים

צורה פופולרית אחת של חשפנות היא כאשר הרקדנית מתפשטת בהדרגה לצלילי מוזיקה ללא שום מחוות.

מונח לסגנון זה יהיה הפשטת אמנות מכיוון שזוהי צורת ריקוד הרבה יותר מכוונת ופחות פרובוקטיבית מאשר ריקוד לאפ סוער, או השטף הרגיל של התפשטות הבמה שרוב האנשים מקשרים עם חשפנות.

מדיה מיינסטרים מסתפקת בדרך כלל במונח "חשפנית", אבל בקרב חשפניות והאנשים שפוקדים מועדוני חשפנות הם מעדיפים מונחים כמו "חשפן, רקדן, רקדן אקזוטי". פטרוני מועדון חשפנות ורקדנים מתקשרים להיות עירומים לגמרי כדי להציג את ההופעה שלהם.

אנשים רבים מאמינים בטעות שהפשטה, כמו בהפשטת בגדים מהגוף, היא אקט מיני הכולל הכל. אולם המציאות היא שכל ההתקשרויות במועדון חשפנות מורכבות מצופים הצופים בעיקר בשגרת ריקוד של אישה מושכת, ושנית, בעיקר מלצריות לבושות המגישות ללקוחות הן אוכל (כולל אלכוהול) בשולחנות הסמוכים לבמה והן משקאות במעלית. אזור בר הבמה.

Просмотров: 67 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar