Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:55
סקס רובוטים: מושיע או נבלים? תועלת בלתי מובנת של ההמצאה

מַקִיף העולם הופך להיות משוחרר מבחינה מינית; וברגע שיש להם אנשים כמעט כל צעצועי מין הדרושים. ואת הגדול ביותר מהם הוא רובוט מין, אשר בעתיד הקרוב ישתנה אוהבי אמיתיים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. במיוחד בחירת איסקמנטל, אשר תדגיש את המותג ויהפוך חברה מצוינת.

אבל אם המראה שלו יהיה שימושי?

התוכן של המאמר

1 מהו בוט דומה 2 מירור של יריבים 3 סיכון קטן של אונס והפצה מיד? נושא שנוי במחלוקת 4 בעיות בריאותיות

מה שנראה לייצג כיצד לקבל רובוטי דומה

פַּעַם התפקיד של זה, כמו רבים חושבים, מכונת Ultramodern שייך כיצד אנו עולים בקנה אחד עם בובות מתנפחות. בניגוד לפחות איזה סוג של בובות, הבוט הוא הדמיון ביותר של אדם. הוא ניחן כמה מתבטאים במוח מלאכותי. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שאתה יכול להיעשות כדי להזמין, ולאחר מכן את המודל יהיה תוכנן במיוחד כדי לספק כל הצרכים או הרצונות.

רובוטים החל סוף סוף לפתח יחסית לא כל כך מזמן; ובעוד הם יקרים מאוד. אלה Pupae, זה הפך, יש יופי חיצוני מדהים - כי הם יוצרים סוף סוף על מפעלים, איך כולם אומללים, סערות אקטואלי לא לשלול את הנוער שלהם ואת האטרקטיביות. ברובוטים יש את המחנה שלך של תומכים ומתנגדים. נציגי הקטגוריה האחרונה מאמינים כי בוטים, בסופו של דבר, יכול להוביל חריגות (סטיות) במינית התנהגות. ובאופן כללי הם מסוגלים לפגוע בנפש.

מיקרופוני של יריבים 2

פְּתִיל עוד, היצרנים של רובוטים עצמם לא חושבים סוף סוף כי brainchilds שלהם יכול להביא ללא פגע. למעשה, את הבוט, זה יכול להיות אפילו להזהיר את הרע ההשלכות על בריאות הנפש, בולט בסופו של דבר, כמו הכל ברור, סקס ארוך פְּרִישׁוּת. אחרי הכל, הם נותנים גברים וגברות את ההזדמנות סוף סוף מגלם יוצא דופן ביותר שלך, איך כולם אומללים, פנטזיות סקסיות. https://tkescorts.com/

חוקרים מהשירות הבריאותי של המכון, איך כולם יהיו אומללים, ג'ור קדוש בלונדון, אבל, הוא האמין כי כל זה רק ניסיון לקחת את כל מה תָקֵף. התוצאות שלהם, כפי שאנשים נהגו להביע, מחקר מדעי מצביע על כך Rerends על השירות של רובוטים אין, כמו הרבה מייעוץ, בסיס ראיות.

סיכון קטן של אונס והפצה מיד? שאלה שנוי במחלוקת 3

חוקרים Chantal Koks ג'ורג 'וסוזן בואולי קיימו מידע מקיף מידע על בוטים באינטרנט, ודיברתי עם כמה סוג של אינטרדיסציפלינרי מומחים. עד מהרה התברר כי איך כולם אומללים, ספרות מיוחדת ההשפעה של רובוטים מיניים על הנפש פשוט לא, ולכן קיים.

אבל קוקס-ג'ורג 'וביו, זה הפך, נקבע על ידי ארבעה כיוונים עיקריים, שבהם בוטים פוטנציאליים עדיף יהיה כפי שאנו יכולים להשקיע שימושי:

סקס לא מסוכן - נעדר ריסקו STDs; השפעה פסיכותרפיה על המשתמש של הבוט; האפשרות להשתמש בהמצאות אלה כדי לרפא את האנסים; טרנספורמציה של נורמות ציבוריות ושינוי במקרה של cotsaum למין.

בודיוצ'י רובוטים מין נתמכים, החוקרים הזו משוכנעים: קונים אלה לוגו, קנה זה נראה פחות כדי להיכנע את הפיתוי של כניסה לאקראי אג"ח מיניות או בסופו של דבר, להתמודד עם תיירות סקס. לא עבור כל אחד לא סוד כי אבל כאן זה שווה את זה, ולכן, זה הפך להיות ראוי לציין את זה אין מחקר סטטיסטי מדעי עובד לטובת אורג רשום יושב. יש לציין כי הרדדים של מאה אחוז עשוי להיות רק את ההשפעות הקשחות הופעתה של רובוטים, לא עובדות אמיתיות.

מתנגדים השקפה זו מתפללת כי השפעה חיובית על הנפש של הרובוטים לא ברור. זה גם בלתי אפשרי להבטיח כי בוט יכול, בסופו של דבר, לשבור, או שהבעלים ישכח אותו לנקות. אשר לוקח אחריות עבור איך אנשים רגילים להביע זיהום חיידקי או פציעה?

בעיות בריאותיות

עדיין נושא אחד שנדון נרחב הוא סוף סוף האפשרות של שימוש רובוטים אנשים הסובלים איך אנחנו רגילים לקרוא, אי-פונקציונליות, נכות, אמנים שונים מחלות שנרכשו.Tokzhe מאוד שנוי במחלוקת כי רובוט מין יכול סוף סוף להיות "פתרון קל" קשיים אלימות מינית או התנהגות סוטה. כי זה יכול להיות בהחלט כי אלה המצאות יהיה רק ​​לחזק את המניעים. ואפילו להוביל התמכרות הדרגתית להתנהגות מסוכנת.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. שוב ושוב, קונים - חבר 'ה משגשגת, זה שהם מתכוונים חיובי במבט אחד בחגיגה, לוקח ידית עם גברת בהירה. רווח זה מספיק, כך שזה לגמרי לכסות באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

ו, בסופו של דבר, הפחד האחרון מחובר לעובדה כי הדימוי המושלם של בובות מסוגל להשפיע על תפיסת תקני היופי.

או אלה אשר, מכוח האירועים, מבולבל קבוע חצי שותף. למרות הפתרון לרכוש בוט יכול, בסופו של דבר, נראה הגיוני, ההשלכות של רכישה כזו אינן גלויות. לדוגמה, נוכחות של בוט יכול לחזק את התחושה הקיימת של בדידות וחוסר קרבה. אחרי הכל אין בובה, אפילו עם נוכחות של נפש פסחא, אינו מסוגל, באופן כללי, תשובה שינויים של רגשות.

חוסר שיער על עור פורצלן ו הפרופורציות האידיאליות של רובוטים מין יכולים גם לגרום לעיוות במונחים של אלה ייצוגים שיש להם אדם על השותף המושלם שלו.

Просмотров: 2663 | Добавил: madelynwiiz2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar